هفت آسمون
هر چی بگی
 

اسپیرال مکس شامل 3 قطعه می باشد 2 قطعه گردبادی کننده هوا که بین منیفولد و فیلتر هوا نصب شده و هوارا به صورت گردبادی با سرعت و حجم بیشتری به مخزن احتراق می رساند و قطعه یونیزه کننده سوخت که روی شلنگ ورودی بنزین نصب شده ، بنزین را یونیزه کرده و مولکولهای آن را منظم تر وارد مخرن می نماید. با نصب این محصول از یک طرف هوا و از یک طرف سوخت با هم بهتر ترکیب شده و احتراق کاملتر صورت میگیرد. هر اندازه احتراق کاملتر شود مصرف سوخت بین 8 تا 18 درصد کاهش می یابد. اسپیرال مکس همراه با ضمانت نامه کتبی 45 روزه ارائه می شود که در صورت عدم رضایت تا 45 روز قابل عودت می باشد .
کاملترین و کم هزینه ترین ست کاهنده سوخت انواع خودرو (تنها کیت 3 تیکه در ایران) همراه با ضمانت نامه هلوگرام دار دارای علامت ثبت شده در جمهوری اسلامی ایران . دارای راهنمای نصب فارسی. دارای ضمانت نامه تعویض در صورت نارضایتی. تا 18 % کاهش مصرف سوخت . تا 21%افزایش توان موتور . تا 35% کاهش گازهای آلاینده
توجه : جنس مذکور با هزینه ارسال 35 هزار تومان میباشد ( به تمامی نقاط کشور ) این پکیج دارای گارانتی بوده و تمامی امکانات اعلام شده موجود و قابل استفاده میباشد و در صورت عدم تطابق کالا با نوشته های فوق خریدار امکان مرجوع کردن کالا و دریافت کل مبلغ پرداختی خود را خواهد داشت .
برخی از ویژگیها
1) 8 تا 18 % کاهش مصرف بنزین
2) 10 تا 21 اسب بخار افزایش توان موتور
3) 20 تا 35 % کاهش آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز
4) افزایش عمر مفید شمع ها تا 2 برابر
5) افزایش عمر روغن موتور

 

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هفت آسمون و آدرس 7asemoon.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان